در برخی خبرها عنوان شده که مدیران باشگاه سپاهان بعد از جنجال های اخیر قصد برکناری سرمربی خود را داشته اند.

امیر قلعه نویی

به گزارش همشهری آنلاین در روزهای خیر اخبار مختلفی در خصوص آینده کاری امیر قلعه نویی و احتمال جدایی او در پایان فصل منتشر شد و در برخی خبرها حتی  عنوان شده بود که مدیران باشگاه سپاهان بعد از جنجال دیدار برابر پرسپولیس قصد برکناری سرمربی خود را داشته اند. حالا باشگاه سپاهان نسبت به این ماجراها واکنش نشان داده:

«امیرقلعه نویی، پرافتخارترین مربی لیگ برترایران است و هواداران طلایی دل خاطرات بسیار خوبی را با بهترین مربی ایران دارند وقطعا موفقیت های وی از خاطر هواداران، مسئولین باشگاه وشرکت فولادمبارکه پاک نخواهد شد.

متاسفانه در پی انتشارخبری مبنی براینکه مدیران باشگاه سپاهان قصد داشتند بعد از اتفاقات دیدار سپاهان و پرسپولیس در اسفندماه سال گذشته، با امیرقلعه نویی خداحافظی کنند، خاطرنشان می کند چنین موضوعی به هیچ وجه صحت نداشته و متاسفانه برخی در این ایام بدنبال جوسازی برای باشگاه سپاهان وامیرقلعه نویی هستند.

این اطمینان را به مخاطبان عزیز و بویژه هواداران پرشور سپاهان می‌دهیم که امیرقلعه نویی با باشگاه سپاهان قرارداد دارد و هیئت مدیره این باشگاه حمایت های لازم را کما فی السابق از ایشان انجام خواهد داد.»

کد خبر 498589

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha